مجموعه فریدا شما را به خرید بهترین پوشاک زنانه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه تاپ شلوارک سرهمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات تاپ شلوارک سرهمیقیمت تاپ شلوارک سرهمی

عرضه تاپ شلوارک زنانه و دخترانه همراه با مدل های جدیدی همچون تاپ شلوارک سرهمی امکانپذیر گشته و می توانید طی یک فرصت مناسب اقدام به سفارش عمده تاپ شلوارک های مورد نظر نمایید.

همانطور که از نام این لباس بر می آید، تاپ شلوارک سرهمی به هم متصل بوده و با وجود یکی بودن طرح پارچه موجود در آنها، جلوه و زیبایی بیشتری را به رخ خواهند کشید. این گروه از لباس ها همراه با جنس های متنوع از جمله تاپ شلوارک سرهمی نخی درجه یک موجودند.

عرضه تاپ شلوارک سرهمی

مشخصات تاپ شلوارک سرهمی

مشخصات تاپ شلوارک سرهمی لباس های زنانه و دخترانه دارای طیف وسیعی بوده و می توان لیست بلند بالایی از آنها را ارائه داد، از جمله‌ی این لباس ها که مورد توجه و پسند تیپ های جوان واقع شده و استقبال قابل ملاحظه ای از سوی آنها را در پی داشته، تاپ شلوارک سرهمی است که البته مدل هایی از آن برای بچه ها نیز موجود می باشد.

در ادامه شما را با مشخصات تاپ شلوارک سرهمی، بیشتر آشنا خواهیم کرد که عبارتند از:

  1. این نوع از لباس ها بسیار خوش فرم بوده و از تن خور بی نظیری برخوردار می باشند.
  2. همه افراد چاق و لاغر می توانند به راحتی و متناسب با سایز خود از این لباس ها استفاده کرده و تابستان را با آنها در خانه بگذرانند.
  3. تاپ شلوارک های سرهمی تماماً به هم وصل بوده و هیچ نقطه انفصالی بین آنها دیده نمی شود.
  4. این نوع از لباس ها دارای جنس های متنوعی بوده که بهترین آنها تاپ شلوارک نخی می باشد که بسیار خنک بوده و برای پوشیدن در تابستان یا در هوای یکنواخت خانه در فصول دیگر هم عالی به نظر می رسند.
  5. البته انواع دیگری از این محصولات نظیر تاپ شلوارک سرهمی جین، ریون، کبریتی، مخمل و … برای انتخاب موجود می باشند که هر یک از زیبایی و کیفیت خاص خود برخوردارند.

قیمت تاپ شلوارک سرهمی

قیمت تاپ شلوارک سرهمی اگر تصمیم به خرید عمده لباس سرهمی گرفته اید، به شما تاپ و شلوارک سرهمی را پیشنهاد می کنیم که طرفداران زیادی را سمت خود جلب کرده و امروزه شمار زیادی از خانم ها و دخترخانم ها در منزل از آن برای پوشیدن استفاده می کنند، زیرا راحتی و جذابیتی که در این مدل لباس ها وجود دارد، در کمتر لباسی به چشم می خورد.

حال اگر خواستار اطلاع از قیمت تاپ شلوارک سرهمی، پیش از ثبت سفارش آن هستید، باید بگوییم که با توجه به انواع مختلف این محصول که در قسمت زیر به آنها خواهیم پرداخت، قیمت ها مختلف می باشند:

  • تاپ شلوارک سرهمی خانگی: از پارچه های سبک تر و ساده تر تولید گشته و لذا قیمت ارزان تری دارند.
  • تاپ شلوارک سرهمی مجلسی: از پارچه های بخصوص مانند ریون، لی، چرم و … دوخته شده و با توجه به اینکه روی آنها بیشتر کار شده، دارای قیمت بیشتری اند.
  • تاپ شلوارک ساده: مناسب برای ساده پسندان بوده و فاقد هر نوع طرح خواهند بود، در عین سادگی، بسیار زیبا به نظر می رسند.
  • تاپ شلوارک طرح دار: دارای طرح های متنوع فانتزی و شاد مانند گلدار، خال خالی، راه راه، پروانه ای، ستاره ای و … بوده و قیمت آنها در مقایسه با مدل های ساده، اندکی بیشتر است.
فریبا حیدری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فریدا شما را به خرید بهترین پوشاک زنانه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید