مجموعه فریدا شما را به خرید بهترین پوشاک زنانه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش تاپ دامن کوتاه مجلسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف تاپ دامن کوتاه مجلسیقیمت تاپ دامن کوتاه مجلسی

تاپ دامن یکی از مدل های لباس مجلسی است که بانوان جوان و خوش اندام بیشتر خواهان این لباس هستند. تاپ دامن خانم ها را قد بلند تر و خوش فرم جلوه می دهد و برای بانوان بسیار ایده آل است. تاپ دامن کوتاه مجلسی از مدل های تاپ دامن است که خود تنوع بالایی دارد. مرکز پخش تاپ دامن کوتاه مجلسی این لباس را در سایت خود با بهترین کیفیت دوخت، ظاهر زیبا و قیمت عالی ارائه می دهد.

مرکز پخش تاپ دامن کوتاه مجلسی

مدل های مختلف تاپ دامن کوتاه مجلسی

مدل های مختلف تاپ دامن کوتاه مجلسی تاپ دامن کوتاه مجلسی مدل های بسیار متنوعی دارد و هر کس می تواند متناسب با سلیقه خود و بر اساس سایز، قد و هیکل، رنگ پوست و موارد دیگر نوع متناسب آن را انتخاب کند. در این مبحث مدل های مختلف تاپ دامن کوتاه مجلسی را برای شما معرفی می کنیم.

مدل های متنوع تاپ دامن به صورت ست عرضه می شوند. در برخی از مدل ها تاپ و دامن آن در دو رنگ هماهنگ مثلا دامن تیره و تاپ همرنگ اما روشن تر عرضه می شوند.

برخی از مدل ها شامل دامن کلوش و تاپ ساده، دامن کلوش و تاپ گره ای، دامن راسته و تاپ پفکی، دامن تنگ و تاپ پایین کش، دامن چین دار و تاپ گردنی، دامن پلیسه و تاپ دکلته، تاپ دامن مجلسی کوتاه ساده و مدل های بی نهایت متنوعی می شود که هرکس مطابق سلیقه خود نوع مناسب آن را انتخاب می کند.

به عنوان مثال تاپ دامن مجلسی رنگ روشن به پوست های تیره و گندمی و تاپ دامن تیره و یا گلدار به پوست های روشن و سفید بیشتر می خورد و جلوه بیشتری دارد. یا این که مدل دامن پلیسه یا چین دار و کلوش و تاپ پفکی و پایین کش برای بانوان تپل و درشت هیکل مناسب نیست چون آن را چاق تر نشان می دهد. برای خانم هایی که باسن دارند دامن راسته بسیار زیبا است اما برعکس برای بانوان لاغر اندام دامن پلیسه و چین دار و تاپ پفکی مناسب تر است چون تپل تر و زیبا تر به نظر می رسند.

قیمت تاپ دامن کوتاه مجلسی

قیمت تاپ دامن کوتاه مجلسی قیمت تاپ دامن مجلسی کوتاه به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال مدل تاپ دامن، جنس پاره آن، قیمت پارپه، کیفیت دوخت، برند تولید کننده، مدل روز بودن با نبودن لباس، سایز لباس، میزان تفاضا و فروش، نرخ ارز و عوامل دیگر در قیمت این لباس مجلسی تاثیر دارند.

قیمت تاپ دامن کوتاه مجلسی در سایت ارائه کننده آن با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود و کیفیت آن عالی است. مشتری می تواند در این سایت مدل های بسیار بی نظیری از این لباس مجلسی پر طرفدار را مشاهده کند و باب میل خود انتخاب کند و از خرید خود لذت ببرد. برای خرید نیز فقط باید وارد این سایت شوید و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید.

فریبا حیدری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فریدا شما را به خرید بهترین پوشاک زنانه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید