مجموعه فریدا شما را به خرید بهترین پوشاک زنانه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش تاپ دامن کوتاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره تاپ دامن کوتاهقیمت روز تاپ دامن کوتاه

مرکز پخش البسه زنانه، بچه گانه، نوجوان  تاپ دامن کوتاه را با کیفیت دوخت بسیار تمیز و عالی و طراحی مدل شیک و بروز و رنگ های مختلف و سایز بندی گوناگون به مشتریان عرضه می کند. سفارش و دوخت انواع پوشاک برای تمامی سنین از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر می باشد. تاپ دامن کوتاه  در مدل های مختلف و پارچه های ساده و یا طرح دار به بازار عرضه می شود.

مرکز پخش تاپ دامن کوتاه

اطلاعاتی درباره تاپ دامن کوتاه

اطلاعاتی درباره تاپ دامن کوتاه تاپ دامن کوتاه جزو آن دسته از البسه ای به شمار می آید که مناسبت بسیار خوبی برای مجالس مختلف دارد. به لحاظ ظاهری نیز بسیار شیک و زیبا هستند و بیشتر مناسب دختران  نوجوان می باشد. استایل بسیار قشنگی برای دختران با پوشیدن این فرم از لباس ایجاد می شود و حس بسیار خوبی به آنان انتقال می دهد. در واقع می توان گفت خود را شبیه پرنسس ها در یک فضای کاملا رویایی احساس می کنند. جنس های مختلفی برای طراحی و دوخت این البسه استفاده می شود که در نوع ساده و یا طرح دار هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

به لحاظ رنگ بندی نیز به همین صورت رنگ های متنوع و شادی بکار گرفته می شود و دوخت بسیار تمیز و یکدستی روی آن انجام می شود. ست تاپ و دامن در مدل های مختلفی اعم از یلدایی، السا و… توسط تولیدی ها با سایز های گوناگون به بازار عرضه می شود. این پوشاک در سایز زنانه و بچه گانه و نوجوان با طرح و مدل متفاوت قابلیت دوخت دارد و سفارش نیز پذیرفته می شود و در اسرع وقت با کیفیت بسیار خوب تحویل داده می شود.

قیمت روز تاپ دامن کوتاه

قیمت روز تاپ دامن کوتاه قیمت تاپ دامن کوتاه بستگی به مدل و متراژ پارچه استفاده شده و نوع دوخت و همچنین جنس پارچه دارد. قیمت عمده و مستقیم  این پوشاک در رنگبندی و سایز بندی گوناگون و مدل های متفاوت توجه بسیاری از مشتریان را در بازار به خود معطوف نموده است. بازار تاپ در تمامی سنین رونق خوبی دارد چون این مدل از السه را می توان در فضاهای مختلفی استفاده نمود. عرضه این پوشاک بر حسب سفارش مشتریان و با استفاده از جنس های مختلف پارچه در سایز دلخواه و با کیفیت بسیار خوب پذیرفته می شود.

وب سایت جزو آن دسته از مراکز معتبر و فعالی به شمار می رود که می تواند متناسب با نیازهای مختلف مشتریان ارائه دهنده خدمات خوب و ارزنده ای در زمینه کالاها و محصولات گوناگونی باشد. با برقراری تماس با واحد فروش می توانید سفارش انواع البسه را در تمامی سنین با طرح و مدل دلخواه ثبت نمایید.

فریبا حیدری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه فریدا شما را به خرید بهترین پوشاک زنانه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید